כל מי שאי פעם היה בעל עסק, עסק באיזשהו אופן בשיווק.
אחד השנואים והקשים, לפעמים זה מרגיש שאנחנו דוחפים למישהו מוצר שאולי הוא אפילו לא צריך, ובכל זאת אנחנו רוצים לגרום לו לחשוב שהוא דווקא כן צריך אותו. ואפילו לא יכול בלעדיו.
אבל אנחנו לא יכולים להיות יותר מידי ישירים ובוטים בשיווק שלנו. חייבים קצת ללכת מסביב, בעדינות, אולי לפנות לרגש?
ובעסק הפרטי של כל אחד ואחת מאיתנו, המשפחה שלנו, הבית שלנו,
האם גם שם אנחנו משווקים?
ברור שכן, מלא דברים, אבל בבתים רבים השיווק העיקרי הוא של אוכל, בריא יש לומר.
תגידו שאנחנו לא משווקים מספר אחת של ירקות, לא ככה?
אבל האם אנחנו הולכים מסביב? משווקים בעדינות? או אולי אומרים את הדברים באופן ישיר מידי? האם גם אנחנו משתמשים במוצר ומהווים דוגמא אישית?
הילדים שלנו, המהממים האלה, שיהיו בריאים!
בחיי כמה חוכמה יש בייצורים כל כך קטנים.
וכשאנחנו מוכרים להם מכירה אגרסיבית, הם לא יקנו.
אנחנו צריכים ללכת יד ביד עם הלקוח שלנו, לגרום לו להבין שהוא צריך את זה, שזה יעשה לו נעים בבטן, שיהיה לו קל יותר להוציא את הקקי, שזה יעזור לו להיות הכי חזק והכי גבוה (מותר להיסחף נכון?)